dagens;

DAGENS KLÄDSEL: Myspys
DAGENS ACCESSOARER: Gummisnodd
DAGENS FRISYR: Nyvaket
DAGENS BEKÄNNELSE: Jag har ångest inför skolan
DAGENS BOK: Änglar och Demoner
DAGENS FILM: Oceans 13 om jag orkar
DAGENS MUSIK: Oasis
DAGENS SYSSELSÄTTNING: Skriva, film, musik, snacka med vänner
DAGENS VILL HA: Pengar
DAGENS DROG: Tugummi
DAGENS KÖP: Inget,
DAGENS HUMÖR: Depp,
DAGENS OLYCKA: Regnet
DAGENS LYCKA: Matilda
DAGENS ÅTERSEENDE: Film på mig och kevin när vi var små
DAGENS SKATT: Heroes avsnitten

Usch, stackars mig. Genom att göra en dagens lista har ni fått reda på hur jäkla tråkig min dag ser ut.
Jag tror att jag ska ta mig en tur till morfar. Han sitter väl ensam och gör ingenting precis som jag. Då kan man lika gärna göra det tillsammans.

Men, jag tillåter mig bara att ha en sån här dag för att det är sista slappedagen innan skolan med tanke på malmöfestivalen. Eller, man kanske ändå inte är ute varje dag. Äh, det gör detsamma. Jag får slappa idag.
Hoppas det inte regnar när jag ska cykla iväg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0