du och jag

Jag vill bara sitta på ett mysigt café med dig och kolla igenom engelska tidningar medan jag surplar i mig en kaffe från starbucks.
Skriver ett brev eller två till mina nära och kära där jag berättar hur mycket jag saknar dem. För det skulle jag göra. Mest mamma, oh mamma. Men jag hade kommit över det. Jag hade fått mamma att hälsa på. Jag hade klarat det så bra, så bra.
Jag ler lite för mig själv och du frågar vad som står på. Jag tittar förvånat upp och ser att du kollar på mig som bara du gör. Du vet vad jag tänker, jag behöver inte säga det men jag gör det ändå.
"Jag är lycklig, det är vad jag är."
"Jag vet, vi mår bra nu du och jag."

Den dagen kommer vet du. Snart min vän, snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0