"fy fan vad vi är bra"

Fy vad härligt det hade varit att bada i det adriatiska havet igen som för 2-3 veckor sedan. Alla segar här hemma och man har redan varit vaken x antal timmar för att få så mycket sol och bad som möjligt där borta. Man lever så annorlunda, man njuter så! Den resan var underbar med Anna. Vi badade, solade och festade en massa! Blev knappt något sova men vad gör det? :D

Det är lätt att bli deprimerad och uttråkad här i Sverige.
Hade varit bra skönt att bara ta en sista minuten och sticka iväg nu. Jag får väl göra som många andra 18-åringar och vänta på att det sista året på gymnasiet är över.
Studenten! Det känns så avlägset, men jag hoppas verkligen att detta år går fort. Jag kan knappt bärga mig! Mamma, alla släktingar och vänner står och kollar på en och bara ler och är stolta och jag som är hes och lullig efter champagnefrukosten med klasskompisarna och efter att ha skrikit mig hes med citatet "för vi har tagit studenten, fy fan vad vi är bra!"
Haha, känner att jag drömmer mig bort för mycket nu. Men det ska man väl få göra, det är väl inte så farligt?

Bjuder på en bild från Dubrovnik i Kroatien
En av några stopp vi gjorde på vår båtluff om man kan kalla det det


image2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0