håltimme

Fy vad off jag varit de här senaste dagarna.
Vad jag kan säga?
Skolan har dragit igång med full fart, känns lagom tråkigt. Just idag startade jag med engelska C där vi fick göra ett gammalt cambridge prov i reading. Hann bara 3 av 4 delar men det känns ändå hyffsat bra att jag med det ändå hade klarade mig. Måste bara bli snabbare! Men min engelsk lärare verkar schysst, hon sa att vi ska öva mycket inför examen nästa år. Jag som senast imorse tänkte nej fan jag orkar inte, det är inte lönt att ta cambridge OCKSÅ. För om 40 min ska jag ha psykologi med som ind. val. Hade 100 p extra förra året och 100 p extra iår igen.. Det betyder att jag går ut med 2700 p istället för 2500 p om jag fortsätter med dessa kurser. Hade varit rätt skönt att strunta i båda för att få sovmorgon och sluta tidigare någon dag. Inte så att vi på natur har det överlätt i trean, fysik b, 150 p t.ex... Oh no. Måste klara av den kursen! Kommer dock bara att få godkänt om det går vägen, jag och fysik är inte direkt bästa vänner. Kanske behöver ta de där extra kurserna då för att höja mitt snitt. Usch vad jag är jobbig. Det har gått en vecka och jag kan inte sluta tjata om skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0