Härligt

Nu har jag ätit gott med mamma och morfar som var på besök en stund. Härlig pratstund som vi fick. Roligt att han kunde komma till oss för en gångs skull. Den stackaren har haft så ont i kroppen den senaste tiden så jag har fått åka till honom. Helt okej för min del men synd om honom som knappt kunnat gå ut.
Min morbror från Holland ringde innan och berättade om han och familjens tre veckor långa resa runt i Italien. De kom hem igår. Avundsjuk? Näääädå. =)

RESA. En till bild bara för det. Ni får tåla det i massa inlägg framöver. Jag älskar ju bara resbilder!

image71

Bild tagen från muren i Dubrovnik där man kan se ut över gamla staden, piren och den där ön som det sägs spöka på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0