slapp!

Gårdagen var även den härlig. Det blev fest igen. Vännerna jag umgicks med under fredagen var bakis liksom jag..
Ändå begav jag mig ut. Jag kan ju halvt säga att jag botade bakisen med lite mer dricka. Det var en härlig förfest hemma hos Marco.
Sedan efter några timmar där begav vi oss iväg mot Stortorget för att se Promoe. Det var bråttom och jag hade ingen cykel. Marco fick rama mig och det var en upplevelse i sig. Efter att ha tappat bort folk, hittat dom igen och tagit lite kissepauser var vi äntligen framme. Promoe var bra, inte riktigt vad jag brukar lyssna på i normala fall men det var en sådan härlig stämning och alla var på topp.
Salem al fakir lite senare var väl halvdant.. Men det blir vad man gör det till och vi hade kul ändå!

Ikväll har Kim fest igen och jag är väl inte direkt på hugget. Malmöfestivalen varar ändå i en vecka och två helgdagar senare är jag väl lite mer för en myskväll här hemma. Men vi får se. Jag borde inte men man vill ju inte missa något! Nej, jag tror jag struntar i förfesten och möter kanske upp vännerna senare för en öl och lite musik. Eller, musiken var ju inte bra ikväll..
Njää vad tråkigt. Ännu tråkigare är att skolan börjar på måndag. Att sommaren gått så fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0