stirra ner

Okej. Gårdagen var hur bra som helst (om man bortser från skolstarten)!
När jag slutat skolan stack jag hem och åt lite sen blev det till att sticka till mölleplatsen och se lite band. Hann se början av Mustasch och jag måste säga att jag blev förvånad. De var ändå riktigt bra, en härlig live spelning! Jag kunde bara se dom i tjugo minuter eller så sen var det dags att sticka till Stortorget för att se Anna Ternheim. Så mysig spelning! Var där med några av de bästa vännerna och vi bara njöt!

Vid åtta halv nio fick jag springa iväg från stortorget och tillbaka till mölleplatsen igen. Jag såg Klaxons och det var lätt det bästa den kvällen! Ah, så jäkla bra är dom! Himla tur att Para övertalade mig! Började lyssna på dom förra veckan! Galen konsert med massa folk. Hur bra som helst!

Men vilket springande det blev igår. Efter Klaxons stack jag tillbaka till vännerna jag lämnade innan och såg slutet av Timbuktu, Malmös stolthet. Det var en fin avslutning med 20 000 pers som alla sjöng med och dansade.

En perfekt kväll igår. Det behövdes med tanke på skolstarten.


image13


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0