THE ARK

Gårdagen var great!
Först Melody Club, lite sådär bra tyckte jag. Inget jag normalt lyssnar på. Men sen kom älsklingarna!
THE ARK!
AAH FY TUSAN VAD JAG OCH LOTTA GAPSKREK OCH DANSADE OCH MÅDDE SUPER!
Som alla andra i Malmö då.
Polisen fick spärra av Stortorget för att det var för mycket folk. Riktigt härlig stämning!
Några snubbar bakom mig började tjafsa om platserna och surade på varandra men min kommentar fick dom att kramas. Jag bara hey! Var glada, det är The Ark! Så dom bara ja faan underbart och sen var stämningen på topp!
Bästa kommentaren igår var ändå Ola Salos när han sa "JAA VADÅÅ DÅÅÅ" på grov skånska när han berättade vad han svarat journalisterna efter floppen i eurovision :D
RIKTIGT BRA KONSERT!
Som vanligt då ;D

Nu är festivalen slut och sommaren likaså. Jupp, back to reality,

image22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0