today is a good day?

Denna dag har varit totalt meningslös. Jag har slappat efter gårdagen, bloggat en del, cyklat till morfar och suttit här. Det har inte blivit så mycket friidrott under eftermiddagen eftersom Japan är off. Ehehe eller vi kanske är det? ;D Det jag menar är att när det är dag där är det natt här. Sändningarna är på natten sen lite repriser under dagen. 100 m för herrar är så himla spännande! Sjukampen med såklart.

Oh! Kan ju skriva att jag sökt jobb på Burger King. Inget att hurra för sådär men hade varit kul om jag hade fått jobbet. I need it! Jag vill bara köpa upp allt i stan och samtidigt spara till tiden efter studenten. 1 år kvar sen kanske jag är utomlands eller jobbar och håvar in pengar. Vem vet? Jag vet bara att jag behöver pengar så jag kan slösa men samtidigt spara. Get it?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0