today is a new day

Min moster håller på att göra om sitt hus och toaletten funkar inte hemma hos henne. Därför får hon sova hemma hos oss. Två hela veckor kvar =/ Jag får sova skavfötters med mamma och eftersom jag har lov (börjar imorgon :'() så vaknar jag senare och somnar senare. Det blir lite problematiskt att sova i samma rum som mamma då eftersom hon snarkar och andas alldeles för högt. Så himla jobbigt. Jag var tvungen att lägga mig och sova i soffan inatt och fan, den är skön att sitta i och slappa i ibland men inte sova. Det har varit en helvetesnatt. Så fort mamma stack till jobbet sprang jag in för att lägga mig i sängen. Nu har telefonen ringt hela morgonen och tredje gången orkade jag äntligen svara. UH.
Nu sitter jag här och lyssnar på lite musik och kollar runt på myspace. Alltså, sova är bara att glömma =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0