torsdag!

Det blev ingen film igår med Rowan Atkinson. Kollade ett avsnitt till av Heroes istället. GRYMT BRA!
Sen hann jag inte se klart fotbollen för min moster ockuperade mitt rum, zz. Nåja, kanske får tillbaka det idag? Man kan ju drömma..

Annars hade jag historia för första gången idag! Riktigt härlig lärare, det ska nog bli roligt!
Slutade tidigare idag igen iom att de individuella valen inte kommit igång än. Härligt!
Följde med Theo och Viktor som skulle ge blod. Uh, mådde nästan mer illa av att se det än sist när jag själv gav blod. Men ont gör det inte. Mer av det tack!

Stack hem och på trappuppgången satt Anna och väntade. Har suttit här hemma och snackat om första skolveckan och gjort lite planer inför imorgon och så. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0