trött

Så mycket för den härliga psykologigruppen. Min lilla grupp hade slagit sig samman med en större grupp så vi var 30 pers om inte mer på första lektionen. Jobbiga typer med. Gick en viss linje, säger inte vilken..
 Men men, de goda nyheterna är att den förmodligen ska splittras igen så jag förstår inte varför de envisades med att ha oss tillsammans?
Nåja, det var intressant och vi gick igenom vad psykologin handlar om sådär bara på ytan. Får väl se hur det går nästa vecka.

Skulle egentligen skrapa ihop 500 kr eller så genom att jobba under lördagsförmiddagen med att packa upp varor i en mataffär med en del från klassen men det sket sig. De behövde ändå inte folk så det betyder att jag kan gå ut imorgon om jag vill ändå. Är ju bjuden på en stor fest men jag känner inte riktigt för det. Utgifterna i spritväg har varit för höga under hela sommaren och inte blev det bättre av malmöfestivalen.. Vill inte snylta på någon heller, hatar sånt. Får se hur jag gör. Är ju trots allt bara torsdag idag, jag kan ju sova på det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0