zz

trött jag är idag!
Dagen var seg. Hade fysik och låång matte lektion sen låång samhällslektion. Inget fel med det sistnämnda men det var sista lektionen och jag ville bara hem och sova. Klart man fastnar framför datorn.
Lyssnar på death cab och tänker på lite allt möjligt. Jag vill ta studenten nu! Åka iväg!
Festa ikväll med Anna och dom är inget jag kommer göra iom vädret. De ska vara ute på ett annars härligt ställe om det är fint väder. Ska ha kräftskiva och så. Förra året är minst sagt minnesvärt =)
Blir det KB för folk senare så kanske men nej! Måste spara mina pengar! Jag måste kunna åka iväg efter studenten på tågluffen genom Europa och då vill jag inte snåla jättemycket. Är nästan uppe i 4000 kr nu och framåt sommaren brukar jag ha så det räcker till en stor resa och ändå ha cash över till shopping. Men man vet inte riktigt liksom. Jag vågar inte slösa upp mina pengar nu och hoppas på det bästa. Jag vet inte om jag får jobba på Rationell som jag brukar, det är aldrig säkert. Jag hoppas, så innerligt! Då kan jag lägga undan 10 000 och sen njuta av resten och så fixar sig resten. Men i nuläget, njää. Spara spara spara! Det är ändå hyffsat bra med 4000 vid denna tiden. Jag har slösat riktigt mycket i sommar. Bara Kroatien gick på 9000 kr!
Jag önskar att jag var lika rik som Charlotte som ska med och bara lagt undan 15000 kr nu. Lyllos.
Mer cola och musik nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0