6 days left

Ett ord - bakis.
Puh. Igår var väl mysigt hemma hos mig men jag blev så lätt påverkad. Tryckte in min kod fel och tre gånger dessutom så nu sitter jag här utan pengar fram till på måndag. Jag pantade all skit och fick 8 kr för det, sen hade jag 32 kr så det räckte iaf till toapapper och en cola. Jag har inget brööd, jag har ingenting. Och dessutom mår jag kasst,kasst,kasst! Skulle aldrig gått ut igår efter min förfest. Hade sjukt tråkigt på KB, musiken var så jäkla hemsk och inte alls roligt folk. Nej men jag gick ändå hem hyffsat tidigt. Hittade mitt lås utanför bankomaten, bra linn!
Det blev precis som mamma sa. Drick inte ikväll för du kommer bara må ännu sämre. Mjo, tack för den. Usch.
Jaja nu är det överstökat. Snälla be mig inte om förfest ikväll heller. Ska ha en jobbhelg nu och sitta och tjura resten av tiden.

Kommentarer
Postat av: kim

tack för kvällen linnzan! vi är nog alla lite bakis

2007-12-01 @ 11:25:17
URL: http://pimmepumme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0