a thousand hours

hahaha såklart hade vi megaläxförhör imorse i religionen om etik. jag har inte väldigt höga förväntningar om man säger så men vafan. oförberett, inget att göra åt nu. jag skrev på om dödsstraff hit och dit.
wah, jobbigt. nu har jag skrivit en halvdann recension i cambridge mest bara för att ha nåt att lämna in. 20 min framför tvn tog det, inte en minut längre! behöver jag påpeka att jag är skoltrött?
ska bara läsa psykologin nån gång till ikväll och även öva lite på min redovisning i en annan psykologidel till imorgon. sen är det förhoppningsvis över.
ingen lussevaka för linn. orkar inte. verkligen inte. det blir fan bonde söker fru ikväll eller något. blabla måste ha mat och sömn,

bless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0