denna dag tillägnas alla gottegrisar

Jaa, för så är det! Efter att ha levt med ett halvt mål per dag i nästan två veckor ska jag fan lyxa till det idag. Jag har precis kommit från banken, tog ut lite pengar och nu har jag köpt cola, massa sallad och sånt till tacosen som jag ska laga ikväll. Har även köpt chips och dippa men det är jag fan värd. Haha. Nej men fyy vad jag varit lat och inte ätit något. Godissuget är inte på topp heller :O
Så det ska jag göra idag. Jag ska strunta i matteprovet och slappa till tusen. Jag höll fan på att somna i skolan idag. Måns fick säga till mig och Tim flera gånger. Helt sjukt. Men så går det väl efter en vild utekväll, lite sömn och mycket jobb. Behöver sova idag. Eller vila. Så det ska jag göra. Imorgon är jag ändå ledig! Typ ingen i klassen ska till Lund så då struntar jag också i det. Orka.
Kanske Sagan om Konungens återkomst lite senare idag? 3 h 20 min. Jag har blivit galen igen. Det är bara för att det gått flera månader sedan jag såg trilogin. Det är dags.
So it begins..

bless

Kommentarer
Postat av: kim

fan ta dig linn! nu ska jag äta fisk till middag så snackar du om tacos och chips :( du var inte med i katalogen ju..jag letade efter dig

2007-12-03 @ 17:46:11
URL: http://pimmepumme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0