det händer bara mig

precis som pau för några dagar sedan nämnde är det fan bara jag som kan göra extremt korkade saker.
slå in fel kod tre gånger, dampa på bankomaten men föra över min ilska på stackars cykeln som resulterar i att låset slängs ut från korgen. jag kommer såklart på det när jag väl ska låsa den utanför kb. klagar lite men hittar låset påvägen hem utanför bankomaten (men nu på en parkbänk som någon så snällt lagt dit den). för att inte tala om när jag för något år sedan snackade i den trådlösa telefonen, la i den i väskan, gick på bio, skulle ringa någon, tar upp den och undrar varför det inte är någon täckning. tur att pau var där för att banka lite vett i mig. jag menar, det händer bara mig! nu skulle jag komma fram till något superbra och nytt korkat skit som jag nyligen gjort men såklart har jag glömt bort det. fan. åh. titta, det händer bara mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0