flipper

morfar har varit här en stund. han är så snäll men icke hjälper det. mamma som inte får se kent. för man hinner väl inte ta sig från kastrup sex till lund halv åtta? njää. frågan är bara vad som händer med biljetten då. tur jag har viktor att gå med! jaja, jag hoppas fortfarande!

annars, dagen har bestått av massa kent, snack hit och dit i telefon, lite ärenden i stan, nationella matte d, försöka sova lite, läsa harry potter och nu. ja vad händer nu? jag borde göra något. ska bädda nytt i sängarna och städa lite så det blir fint här hemma. orka plugga mer (jag har ju varit så duktig de senaste dagarna ^^). öhm, ja. allt för mig för tillfället tror jag.

image534oj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0