fredag är det väl?

vaknat lite då och då inatt. fy vad snorig man kan vara alltså, och denna huvudvärk. jag börjar ha lite andra tankar inför nyår nu alltså. jobba hela helgen och vara sjuk kan inte båda gott. vi får hoppas att jag blir frisk.
jag är så rastlös här hemma idag alltså. varit vaken sedan åtta och nu har det gått fyra timmar. jag kollar bara film och ser serier, det får bli ännu en sån dag. jag orkar inte något annat, uuh ryser bara jag tittar ut, det ser så kallt ut!
jaa en sak till! matilda snackade ju om love actually filmen och att den inte säljs längre. ack så fel man kan ha! i affärer där man köper aftonbladet kan man nu få den för 59 kronor! klart jag var tvungen att ha den så igår tog jag en :) så nu vet du och alla andra!

Kommentarer
Postat av: matilda

ja! jag köpte också love actually! i ronneby!
helt sjukt fantastiskt underbart, jag blev döglad.

2007-12-29 @ 12:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0