fyfan

såg ni två surmoppsar på stan tjura med varandra så var det säkerligen jag och viktor. jag är sjuk och surig. lite försenad blev jag också bara för att jävlas med honom. klart han är ännu mer försenad och dum. att han inte köpt en jävla råtta jag mig ännu mer pissed of. åååh jaa jag tjurar idag. gick hem tidigare för jag orkade inte med allt folk och kläder som bara låg och låg lite varstans. riktigt jävla jobbigt. att viktor sedan klagar på att han ska jobba en ynka dag imorgon gör mig ännu mer sur. näää linn jag har det jobbigare än dig. fyfan. tänk på mig lördag och söndag då jag jobbar 10-20.45 båda dagarna. 11 timmar! fucker. nu är jag sur.
måste tagga ner lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0