have yourself a merry little xmas

åh igår var en fin dag! skynda hem från jobbet, duscha snabbt och sedan bli hämtad av morfar. körde i illfart (alltså snäppet under vanlig körning för morfar) och hann precis till tomten och hans verkstad! frågar ni mig är det då jag verkligen får julkänsla om jag inte fått den innan. så nu är den här!
fick en massa fina paket och mamma blev glad för sitt =)
nu har vi ätit god frukost och om två tre timmar är det biodags! det är fan en tradition, man bara måste gå på bio på juldagen! iår blir det arn som alla vet för min del. jag hoppas att den är bra!
sedan sticker vi direkt till dabby och mina andra kusiner för att käka julmat där. fin dag, fina släktingar!
god jul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0