I´m getting there

eftersom jag är så trött på allt och inte finner någon glädje i shopping just nu har jag lagt in ännu mer pengar på sparkontot. jag känner att det är lika bra. jag ska ha sparat ihop 5000 kronor denna månad men beloppet är nu lite mer. jag får absolut inte röra! det har jag bestämt mig för! vi får se hur det går. charlotte är redan uppe i 20000 kronor..
nu får ni följa min blogg för att se hur det går med sparandet. klarar jag det? vad tror ni? (jag vet att ingen kommer att svara).

 Sparkonto 7 553,12 LINN KRANGE

kolla, ändå bra!

image558

kolla, ändå fint!

Kommentarer
Postat av: Sandra.

Haha, kan vara lite svårt att spara, men jag tror du klarar det =)

2007-12-27 @ 15:04:12
URL: http://murbeeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0