if the lights go out

dagen har väl egentligen inte varit mer intressant än att jag läst ut harry potter och dödsrelikerna. så aldrig mer potter nu alltså.
nu sitter jag här och pluggar inför psykologiprovet på torsdag. inte så svårt, mest massa att plugga in bara. ska även ha en redovisning då.
engelsk läxa imorgon, får se om jag gör den. var inte på förra lektionen så det är lite luddigt om vad den egentligen handlar om. får väl förklara som det är för min lärare "vad hon nu heter" och kanske lämna in på torsdag.
på tal om torsdag, det är lucia då. det går lite snack om lussevaka bland killarna men jag får nog vara mes och avstå med tanke på mitt prov i psykologin, det hade suttit fint med ett mvg där.

annars gjorde jag knäck igår, det sitter fint. lite julpynt är även uppe, ännu bättre. annars är det mest bra att mamma är hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0