it takes a fool to remain sane

jag tror att min julkänsla börjar anlända. den finns där, sakta men säkert kryper den fram och det känns toppen! jag behöver detta, verkligen. en massa fint utomhus och inomhus är inte att underskatta! sedan julrean, jag måste hitta något fynd i vintermörkret! någon fin klänning att ha på nyår skulle vara fint.
nu har jag snokat i niotillfems blogg och hennes inlägg om serien pushing daisies fick mig verkligen att vilja se se se! så efter att ha sett den mysiga trailern har jag nu laddat ner första avsnittet. jag tror jag ska se det ikväll, kanske faktiskt. det är så dåligt med julfilmer att jag blir tokig! det är nu man får, det är nu man ska sitta hemma och mysa och se en massa tjafs och bra och må superduper! men man kan också vara olaglig som jag och nästan alla andra. det är bara det att det tar längre tid.
så med det sagt går jag och umgås med världens bästa mamma! jag vet att jag är en kelig mamma idiot, ni såg mig i fredags när mamma kom hem mitt i förfesten. men, jag är enda barnet och hon är mitt allt, snutten.

bless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0