jag hade finast fjäril!

För att summera gårdagen lite sådär fint kopierar jag det jag skrev på bildis.
det var förfest hos mig
viktor och åke, nej förlåt oscar spelade gitarr och det var mys
alla blev massa fulla
alla var massa fina
vissa kom inte in på kb för att de var för fulla, HAHAH! marco kollade surt på mig och sa att jag skulle stå utanför och inte komma in
jag messade till kim-andré i norge
jag lyckades tappa bort mitt cykelås för att sedan hitta det påvägen hem
jag lyckades slå in fel kod tre gånger så nu har jag inte pengar till bröd eller något under hela helgen (mamma är fortfarande away)
jag lyckades än en gång vara totalt värdelös på kortspelen
jag träffade sebbe som jag inte sett på år
jag och sångaren i shout out louds flörtade lite oskyldigt men sen fegade jag och gick hem
jag var alldeles för full och massa bakis dagen efter då jag även jobbat hela dagen
jag hade finast fjäril!

image522

Nu ska jag lägga mig och läsa vidare på Harry Potter (SPÄNNANDE!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0