keep the dream alive

den årliga lucian var det dags för idag. hälften av min klass var med. eftersom jag vet (tror) att de inte läser detta måste jag säga att det var hyffsat jobbigt att sitta i aulan. jag hamnade dessutom bredvid fredrik som jag känner mig lite osäker inför, konstig prick men snäll, bara odd. ska jag säga. men ja till lucian. ingen hade lussevakat, det var lite av en besvikelse. det var bara en massa estetare som var fulla och skrattade (kan ha funnits en och annan bfare med). alla var extremt tråkiga och sjöng lite sådär halvfalskt. riktigt tråkigt att se på de tråkiga. jag känner mig mobbad. jag känner att vi naturvetare och samhällsvetare är mobbade (och intelligenta). estetarna är coola och bfarna är man lite rädd för (speciellt stora killen som gått om trean vartenda år sedan jag startade). blev en del paranteser nu men ja. vi är mesar. jag vill väl egentligen ingenting med detta inlägg men idag hade jag massa psykologi och jag kan kort och gott säga att den kursen gör mig knäpp, mest åt det goda hållet. men fan vad man analyserar hit och dit. nu hoppas jag bara det blir ett finfint betyg för det har jag förtjänat!
lyssnar på lyla nu och mår bra ikväll. jag är bjuden till england, närmare studentstaden manchester. anytime. jag tackar inte direkt nej men erbjudandet rinner inte ut i sanden om man säger så. det känns fint att kunna åka dit om man vill. jag får nog ta och göra det. inte nu men kanske någon gång nästa år. jag måste ju bara se lite av england. men först! lite aussie killar på kanal 7 och deras backpacking program! ska även lägga mig tidigt tonight tror jag. whats up med sömnen linn?!

Kommentarer
Postat av: matilda

tyväährr är det inget rationell adress i helgen! puss!

2007-12-15 @ 11:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0