may the force be with you

åhåhåhåhåh vad jag pluggat lite matte. typ en halvtimme idag, det är allt vad jag gjort om man bortser från lite förra veckan. imorgon är det nationella i matte d. may the force be with me säger jag bara. jag orkar inte mer ikväll. nääähää vad jag är dum. dumma linn. men det gör ingenting. jag ska fixa det imorgon, jag ska kämpa! fixa mitt godkänt så att matten är över för all framtid. och fixar jag inte det imorgon så tar jag tag i det nästa termin. åh snälla låt mig klara det! jag klarade ju c och det var sjukt mycket mer ångest än inför detta.
jaaja, snart kommer mamma hem! så ska vi se fina kent med alla skånes popparbarn och sedan är det en mamma helg som gäller. tänkte skriva att vi säkert ser en massa fina foton men så kom jag på att hon är typ den sämsta på att ta foton. så snälla mamma bevisa motsatsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0