morgondagens

  • ställa klockan på tidigt
  • förhoppningsvis gå upp innan nio
  • köpa ostbulle och ta en metro nere på konsum
  • städa rummet och rensa lite bland kläderna, snygga till helt enkelt
  • beställa klipptid
  • kanske hinna klippa håret mitt
  • ringa kevin och terra honom till att fixa dvd brännare till mig
  • gå en sväng i stan och leta reafynd
  • sola solarium och få ännu mer klaustrofobi, i will make it!
  • läsa lite, snart starta pluggandet =/ men inte än!
  • terra viktor till att köpa råtta på riktigt så att experimenten kan starta
  • ladda ner ännu ett avsnitt av pushing daisies

men nu ska jag se ett avsnitt av pushing daisies! mamma har lagt sig men jag är pigg som en lärka och är super exalterad inför avsnitt två! det första var ju bara för bra! åh, vilken dröm(värld)!

image555


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0