nanna gott och skönt

efter två timmar och trettio minuters braveheart tittande (tjugo minuter kvar) hackar sig filmen och jag orkar inte mer. den är för seg helt enkelt. jag hade förväntat mig så mycket mer, typ någon i gladiator anda. okej, tog kanske i lite men ändå. alla bara snackar om den. men ja, det är väl för att jag inte är ett big fan av mel gibson. tråkigare skådespelare får man leta efter. i filmen är han som en väldigt dålig wannabe av kevin costner i robin hood. jag gillar det inte. accenten han dragit till med är inte bra den heller. håret, okej jag kan inte klaga på det men näädu allt sitter inte rätt till. nu säger jag inte att jag inte ska se slutet, icke! men! jag ska inte se det ikväll. nu ska jag lägga mig och läsa lite. jag tror jag har diskat och allt sånt nu så det är bara att ställa klockan och snart nanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0