oh my.

 denna dag var otroligt lång. jag blev småsur på min engelsklärare. jag fick bara tp för att jag inte lämnat in två viktiga uppgifter som jag faktiskt har gjort (hon har slarvat bort dem). åh. aja skitsamma. tp i projektarbete fast vi knappt gjort något. puuh. det var brao. jag måste ta tag i det mer under lovet. även historian som jag fan ska sätta mvg på fast det är industrialismen som är lite småtråkigt. jag får kämpa.

wah massa jobb snart, känns lite mer ångestframkallande men det känns bra med tanke på att jag köpte en julklapp till mamma för 700 kr igår. jäkla åhléns som sa 2 betala för 1 men att det redan ingick. uh. nåja, hon lär bli glad. därför behöver jag jobbet så jag kan tjäna in det. jag jobbar på lördag vilket betyder att jag slipper ett släktkalas (yes!). ska ändå träffas på måndag. haha det låter inte som jag. men fan vad jag är depp nu. orkar inte ens pynta julgranen, den bara står där i vardagsrummet och ser ful och sne ut. mamma klagar och jag säger hela tiden nästa dag, nästa dag (vi köpte den i förrgår). äh, vi tar tag i det imorgon. på tal om imorgon! då ska jag på nån pjäs om nån konstig psykiskt störd person med psykoligin och jag missar då backpacking och sista avsnittet av bonde söker fru (jag vet jag är en tönt). det är såå bra! men man får väl offra sig lite, psykologilektionens tre timmar är trots allt inställda på torsdag. en lektion som också kunnat vara det är biotekniken imorgon som jag och nån annan i klassen måste gå på för att vi inte var på öppet hus. orka! vilket straff! det känns som kvarsittning bara det att vi ska labba lite och så. ändå helt okej men att sluta tidigare hade suttit fint.

fan jag funderar på att ge upp detta. det ger mig ingenting att skriva dessa tråkiga inlägg. ännu mindre er. jag får se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Sara

nämen, ska du också se den teatern?
jag var den enda i min klass som ville gå :P haha
då syns vi där! ;) hehe
kram!

2007-12-18 @ 22:11:51
Postat av: linn

ååh men jag orkar inte!!

2007-12-19 @ 17:50:45
URL: http://freajj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0