saturday

Igår var en kass dag, en riktigt jävla pissedag. Men, idag är en ny dag. Jag har jobbat och ätit kinamat med mamma och hennes vänner+sebbe med tjej och det var mys.
Kvällen ska bara vara slapp. Jag ska nog se Shrek eller något.
Jag fick lönebeskedet för den tjugoförsta december och i feel good. Det är så fint med lön, ännu finare med en fin lön dessutom!

Är jag konstig om jag tycker sådana killar är söta?
Okej, finns tio gånger bättre (kanske mer) men ja, jag letade snabbt på cobrasnake. Orkar inte sitta här längre och jag kände att ett foto kunde sitta fint.
Jag har blivit så mycket bättre på att sitta mindre vid datorn. Jag gör vad jag ska sen loggar jag ut!

image543

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0