släpp taget nu

Jag lyssnar på vy från ett luftslott och basen är på topp! nu har jag sett en sjukt dålig film som jag inte ens tänker yttra mig om här. viktor ringde innan och sa att han köpt en tamråtta. jaa, en riktig äcklig jävla råtta. fyfan. det kan inte vara äckligare. en vit en med röda ögon och lång svans. aldrig att jag rör den. men det känns bra, jag är lite lugnare nu. nu ska han ta tag i experimenten och det ska fan bli pli på den råttan! jag ska fortsätta på mitt skrivande och så får vi se till att det blir ett någorlunda arbete.

jag har även beställt klipptid. så halv tio imorgonbitti sitter jag hos frisören tvärs över gatan. lika bra att klippa topparna så det växer ut snabbare så jag får fint och långt hår lagom till sommaren.

inom en timme kommer kevin och vi ska kolla mer film och ta tag i olagliga saker inom datorvärlden.

tills dess ska jag snyta mig, lyssna på mer kent och skriva en rad eller två om råttor,

bless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0