tisdag

Ja. Mamma ringde igår, det kändes bra. En nära till mig var också här igår en stund. Annars såg jag Sagan om konungens återkomst. Jupp, får en att tänka på andra saker.
Idag vaknade jag av att Viktor ringde typ halv elva, värsta väckarklockan. Nåja, den stackaren befinner sig i lund och hittar inte de andra på mässan. Själv har jag varit en snabbis på Borgar för att hämta upp skolkatalogen. Fyfan vad jag är glad att jag inte kunde vara med på mitt klassfoto. Pinsamt. Käkat ostbulle och sånt nu med ;D
Ska ta tag i matten, snart. Kanske. Usch jag bryr mig knappt längre, orkar inte. Vill bara ha fredag, mamma och kent nu.
Ännu ett brev från norge har för övrigt ploppat ner i brevlådan. Snälla få ett slut på det! =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0