vid din sida

Riktigt härlig dag om man bortser från läskiga speaking cambridge exam som tog 40 minuter och inte alls 20. Men, i made it! Wee!
Det var alltså engelska idag och ett läxförhör senare i historia var jag fri! Det är bara avslutning imorgon. Äntligen, äntligen. Jag tror aldrig jag har haft en så lång termin som denna. Fyfan.
Kom hem elva, somnade tolv och vaknade tre av att morfar ringde. Det känns bra. Riktigt bra. Nu har jag skrivit en halv sida i projektarbetet med, alltid något. Jag måste skriva lite varje dag nu alltså. Tråkigt, men sant. Har iaf nästan tre sidor nu, skönt att ha kommit igång. Ska bli intressant att se om våra experiment leder någon vart.

Sen är det det här med Arn. Jag fattar inte varför jag är så uppspelt över den filmen. Kanske för att det är den dyraste som gjorts i vårt land, kanske för att det var sjukt länge sedan jag var på bio eller kanske för att vi ska gå med morfar (julklapp) och att det är på royal och att han inte varit på bio sedan 60-70 talet. Det är nog det sista jag är mest uppspelt över, jag menar det är så sjukt att han inte varit på bio på 40 år! Hoppas han vågar följa med oss nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0