vilken dröm

jag är helt slut. klockan är bara två och jag har redan varit på nova lund och mitt älskade topshop. jag tog med mig två klänningar och ett par coola örhängen hem. klänningarna var mest mys och inte något nyårsmaterial som jag hade tänkt mig att finna. nåja, det var mellandagsrean. aldrig att jag orkar ta mig till stan och leta på hm och sånt nu. icke. men åh vad jag hittade en fin nyårsblåsa på topshop! det var kate moss som designat den och jaa, helt underbar var den. underbar och dyr, strax över tusenlappen på rean och som den vägde! en massa strass hit och dit. den var så fin men inte hade jag passat i en sådan.
den såg ut i stil med denna. inte riktigt så men ändå. ja, ni fattar.

image553

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0