vilken torsdag!

Matten är förhoppningsvis över för all framtid! Ja, jag vet inte alls hur provet gick. Jag hoppas att jag klarade det för jag vill inte försöka igen. Nåja, jag orkar inte tänka mer på det nu förän det är dags igen.
Nu har jag även lämnat in mitt psykologiarbete och jag tänkte kanske läsa lite till testet (provet?) nästa vecka. Annars har jag gått i stan med kusin viktor och det var fint. Träffade även Jonathan, ännu mer fint.
Det enda tråkiga med denna dag är att mamma skickade sms och skrev att de är minst 14 h försenade. Det är ju helt sjukt. Det betyder att om det verkligen är så så landar hon på kastrup 17.00 imorgon eftermiddag. Kent då! ååh jag hoppas det löser sig.
Nu ska jag ladda ner någon fin film, läsa harry potter och dödsrelikerna och vänta på att mamma ringer,

bless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0