what a day!

Okej, nu snackar mamma i telefon så jag kan passa på att vara här lite då. Åh vad Kent var fint igår! En riktigt bra spelningslista! Vy från ett luftslott var första låten och mannen i den vita hatten den sista! Åh den sista kunde inte blivit bättre! Viktor fick nog en tår eller två! Sedan spelades även Kungen är död!!!!!! Det är min favoritlåt genom tiderna och jag har aldrig fått höra den live så ni kan tro att jag blev glad! Att sen jag och viktor fick höra musik nonstop gjorde det hela bara ännu bättre. Det var så fint! Massa laser och glitter i slutet! Fint folk med! Jag tror att alla fjortisarna var där dagen innan så det var super! Medelåldern var 25-30! Jaa jag är så glad så glad för den konserten! Åååh vet inte vad jag ska skriva mer än att det behövdes! Bara synd att mammas flyg var ännu mer försenat (hon ko hem halv ett inatt) så det var noll chans till en konsert för hennes del. Så, ni som gillar kent och inte var där, ni missade big time! Tusen gånger bättre än på hultsfred!

Så är det bästa med denna helg annars att mamma kommit hem! Ville inte släppa taget om henne när hon ramlade in genom dörren inatt. Nu har vi vaknat tidigt, handlat massa mat och snart ska vi julpynta. Det har ju inte blivit så när hon varit iväg. Åh söta mamma, vad jag saknat henne! Nu känns allt inte lika tungt längre. Jag mår faktiskt riktigt bra idag!
Tack för igår bästa kusin!

image539

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0