2 dagar i Paris

Okej, here we go. Jag råkade somna vid tre tiden, eller det var mer att jag ville sova. Vad är inte bättre än att sova när man är hungrig? Vips, nu är klockan sex, maten har nog tinat och jag har gått igenom 30 sidor matte. Det känns bra. Så bra att jag nästan tycker att jag slipper mer matte idag. Det är bra linn, gör såhär varje dag nu de närmaste tio dagarna så fixar provet nog sig. Så slipper du sitta och råplugga sista dagen. Japp, jag ska försöka. Bra!
Annars har jag fortfarande inte fått min lön och nu börjar jag bli irriterad. Får se om den kommit in imorgon annars får jag ring plinga.
åååh har jag sagt att jag saknar mamma? Nu är den elva hos henne. Hon kanske sitter med Viveka och dricker en söt drink eller så ligger hon i sängen med en bok. Jag hoppas på det första men tvivlar inte en sekund på att det är det andra.
Nej nu ska jag äta sen ska jag se "2 dagar i Paris". Får berätta hur den är sen =) Vad hade man inte gett för att få vara där i 2 dagar btw :D
herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0