890515

Det är så fint att titta igenom vissa modebloggar. Sådär drömma sig bort att man har deras garderob. drömma alltså. fast bara ibland. jag tröttnar nog snart på det med. jag måste bara få shoppa lite. tills dess alltså drömma.
jag länkar därför några snubbar så jag slipper komma ihåg dem, sen får jag se om de stannar kvar eller inte.

zlatan vann det stora fotbollspriset ikväll, det var fint. bra av honom att komma med, men så sa han väl ja i sista sekund. han lär ju inte spela fotboll i italien på någon vecka minst. jag förstår mig inte på suportrar ibland. att man bråkar och ska vara coola och slänga ut sig skit om motståndarna, ja gör vad fan ni vill. men att döda folk är fan helt sjukt. okej, polisen var tvungen att ingripa men vafan. sjukt. hoppas de ställer in nästa helgs matcher i italienska ligan med och inte bara nu i helgen. lär er fan. sorry, hatar sånt bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0