ååh

jobbig dag. eller den började bra men sen var den mest dryg. fick tillbaka cambridge testen, mjoo jag klarade dem men icke mycket mer. äh, orkar inte bry mig. hör har jag alltid varit kass på men reading var väl eftersom jag fick noll sömn natten innan eftersom mamma åkte då. såg en massa slarvfel hit och dit. skitsamma, jag klarade det!
nu till det jobbigaste. jag har tappat bort mina cykelnycklar och ja, jag letade massa i skolan men sen fick jag åka bussen hem. det finns inget värre. massa folk, rusningstrafik och jag som bara blir åksjuk. det var iaf fint att se killen spela dragspel vid triangeln, en söt sådan! jaja, nycklarna är borta, orkar inte bry mig. jag har ett extra par. nu får jag bara hoppas att ingen snor den inatt.

på fredag ska det bli fint iaf. viktor, marco och theo ska komma och förfesta hemma hos mig sen ska vi röjja på kb =) får se om ludde fixar falsklegg lille plutten. nej det blir nog bra.
annars är det plugg som gäller, sakna mamma och jobba hela helgen.
nu ska jag äta,
bless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0