allt detta snack om thailand

Jaa jag fastnade framför datorn. Men, hade jag varit ute igår hade jag sovit nu så ja, äh det får gå!
Sitter såklart inne på backpacking.se och snackar med folk. De som är ute och reser och de som precis som jag drömmer sig bort. Här sitter jag och saknar mamma. Såklart snackar alla om thailand hit och dit. Det är kul men ååh jag vill också! Mamma och jag ska försöka resa bort nästa år typ vid denna tid till nåt land som thailand eller vietnam. Då är det min tur! Jag vill bara resa massa! Först tågluffen och sedan hem och jobba massa och sen iväg igen! Wee! Jag måste skaffa advanced open water. Alla bara snackar om hur underbar dykningen är nere i thailand så jag blir galen! Till och med mamma blev sugen på att dyka men det var bara något hon sa. Hon hade aldrig pallat trycket. Hehe. Nej men är man rädd för vattnet så är man! Hon har iaf fått låna min snorkelutrustning så hon ändå kan se massa fint!
Jag önskar jag hade en undervattenskamera så hon kunde fotat massa. Sen önskar jag att någon av mina vänner dök så vi kunde dyka tillsammans. Japp, efter Kroatien vill jag bara hoppa i vattnet och dyka ner till 20 meter igen. Fy fan vad jag längtar! Jag är fan inte så kass som då. Nästa år ska jag inte ha en massa näsblod och dyka med en massa dykare som nästan jobbar som instruktörer. Då är det perfekt att dyka i thailand för som jag förstår är alla nybörjare och jäkligt kassa där. Haha. Jaja nog snackat. Jag ska ta väck frukosten, diska lite så det är över och sen kanske fixa med tidningarna.

image499

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0