att få sin vilja igenom?

Idag har jag iaf skrivit en del på labbrapporten med DNA. Har även skrivit det mesta på labbrapporten i Biologin. woho. Fan vad det ska bli skönt när det blir helg. Att mamma då kommer att befinna sig i fjärran öster gör mig mindre glad. Våra mysiga fredagseftermiddagar är något jag kommer saknat. puh =/ 15 dagar är en evighet. Iaf när man sitter ensam här hemma och tjurar.
Nej i helgen blir det till att skriva ett arbete i psykologin så det är överstökat sedan kanske starta med mattepluggandet. Hoppas jag klarar det! Ja, på tal om matten så har nu minst 10 st IG-varningar i matte d. Av typ 22 st. Efter min och Joannas pga frånvaron var jag fett sur. Men det ser fint ut nu. Alla är i samma sits. Saken är den att alla som har IG pendlar mellan IG och G. Resten av klassen pendlar mellan VG och MVG. Det är sjukt om något. At least, I´m not alone. Lite skadeglädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0