blablabla

Sitter och tittar på mcgyver, vad jag gillade det när jag var liten! hihi
Min hals är hesheshes men den är lätt mycket bättre än för en timme sedan.
Jag hade en sådan dröm inatt! Om någon som jag inte sett på hur länge som helst. Jag fick en sån känsla att snubben ska till kb ikväll, haha! Jag får se hur jag gör med det. Inte blev det bättre av att massa folk tjatar om att man ska med! Det positiva idag är att jag inte har huvudvärk! Jag är bara lite hes och snoriiig i nuläget.
Nu är nv3as matteprov över, jag har en månad på mig att plugga inför nationella. Tar det nästa helg va ^^
Tänkte plugga lite samhälle idag och inatt skrev jag nästan klart min analys av "a clockwork orange". Känns brao.
Orka att mamma lämnat fram mat till mig som består av korvstroganoff. Glömt att jag inte kan käka korv? Bra att hon inte kommer hem ikväll så jag kan inte få mat. Jaja, fixar väl sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0