blame it on the moon

Okej. Så imorgon blir det en lite större förfest än vad jag förväntat mig. Jag hade inte förväntat mig något egentligen. Jag tänkte säga till killarna att det inte skulle bli av men nu pushade matilda mig lite. Kan ju inte svika alla. Eller något i den stilen =) Men jag ska slå på glada linn och försöka få kvällen att bli fin. För jag behöver en sådan.
För övrigt funderar jag på att skaffa Nintendo Wii. Det ser så kul ut, sen att det heter wii gör mig bara ännu mer "jag vill ha".
Färdigduschad nu. Matteboken kollar surt på mig. Men idag och imorgon ska jag ha läst igenom alla kapitel. Jag är nästan klar med 2 och sen är det 3an kvar. Gör jag inte det idag blir det imorgon. Alltså borde jag köra på nu. Jag borde också hitta en massa kläder. Jag har ingenting att ta på mig. Jag menar det, verkligen. Sitter här och får smått panik inför imorgon. Men det blir väl som vanligt, jag orkar inte bry mig i slutändan och tar på mig något svart. Jag måste ladda ner lite ny musik känner jag, några förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0