ciao.

Just nu vill jag bara till Kims förfest. Jag lyssnar t.o.m. på billie för att få lite känsla av kim och resten av gänget!
Fyfaan vilket oväder! Att cykla till systemet var topp 100 det jobbigaste jag varit med om (friidrottens 800,600,400,200,100 toppar nog resten). Alltså ja, fy! Men det gick! Med Kalles hjälp har jag nu lite dricka. Som sagt, ska ta det lugnt ikväll. HAHA. Det lyckas jag ju alltid med när jag är med Kim. Typ hennes förfest innan festivalen. "Liiinn du är sist ut! Du är jättesöt och allt men nu måste vi gå". Jag tror jag letade efter min sprit? Hm. Jaja. Jag känner för en utflippad lugg idag, typ sån som en massa morrissey tjejer har. Det var så fint att se alla på konserten. Ja, ja kanske. Kalle är påväg hit nu, tror jag. Han är också sjuk. Hur ska detta sluta? Får se om vi hinner ta oss till Kim innan de drar sig vidare till ice. Det kanske blir till att träffas där?
ÅH! Jag har kommit på ett nytt trick för att ta väck hålen i mina strumpbyxor! Frågan är bara hur länge det håller..
Nåja, jag kör på det ikväll. Tog ett foto eller två för att föreviga det. Ja.
Lite mer musik och nu vill jag fan gå.

Kommentarer
Postat av: Lia

önskar dig en fortsatt trevlig fredag :}

2007-11-09 @ 20:21:52
URL: http://hellolia.blogg.se
Postat av: kim

"Liiinn du är sist ut! Du är jättesöt och allt men nu måste vi gå

seriöst sa jag det?
åh linn du gör mig en sådan lycklig kim. det är smörigt för att gå mellan dig och mig men jag är glad att vi lärde känna varann.. :)

(du kan svara i min blogg)

2007-11-10 @ 03:56:01
URL: http://pimmepumme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0