det är mörkt och kallt och jag är inte ett dugg poetisk

igår var en fin kväll. jag orkar inte dra allt här men det var förfest hemma hos mig med para, viktor och nathalie.
kan ju säga att hon tog med sig grejjer som om hon skulle ut och resa i 1 vecka. söt!
kb var hur bra som helst! det var underbar musik och jag träffade massa fint folk! jesper var hemma och det var bra! matilda stannade kvar efter konserten och nils var där! massa skoj och jag avslutade kvällen med att cykla hem i regnet på morgonkvisten.
sedan kunde jag inte sova (SÅKLART) så jag drog mig i sängen en massa och tolv var det dags att jobba. det är röd dag vilket betyder börja tidigare, sluta tidigare, mer pengar. jag jobbade iaf 12-18.15 för er som är intresserade. det blev längre eftersom vissa idioter till kunder vägrar gå förän tio minuter efter stängningsdags. imorgon är det jobb ett till nio och det kommer bli superjobbigt och tråkigt. jag orkar inte. sen börjar skolan igen. jag orkar inte. jag ska bara vara där nu. gå dit och hem och sova. lite som att gå i ide. ja, lite så faktiskt. 7 månader kvar till studenten. wah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0