Det gick ju fort

Med en massa Keane i bakgrunden är jag nu klar med städningen. Måste säga att jag är ganska nöjd. Idag har jag även gått igenom ett gammalt nationella matte D prov och jag klarade det faktiskt. Det är sjukt. Men bra. Det var ett av de svåraste vi fått, de andra har jag fixat. Saken är den att jag nu bara vill släppa och ta det som det kommer. Jag mår fan inte bra av detta. Men jag får se om jag får ett städryck i form av ett matteryck idag, då ska jag plugga! Men vi får se. Lite har man ändå gjort, hoppas det räcker.
Annars borde jag sticka ner till lindex och köpa ett par nya strumpbyxor. De sista funkar fortfarande men jag känner att jag vill ha splitternya ikväll. Får se om jag orkar. Det är ju ända borta vid Kronprinsen, hihi.
Mamma ring mig!! ÅH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0