fredag

Har legat och dragit mig hela morgonen, inte vetat om jag ska gå upp eller inte. Jag tror bestämt att jag har dragit på mig en förkylning =/
Nåja, ska nog gå ner till konsum, panta massa flaskor och köpa en ostbulle eller två och ta en metro när jag ändå är där.

Idag hoppas jag att Charlotte får tag på bilen så att vi kan åka till nova lund och topshop. Jag kanske har mer tur denna gång?

Dagens tråkiga är att jag fick reda på att min chef ska skatta allt jag tjänar ihop som vanligt, alltså 30% eller något. Orka det när jag sa att jag ville ha 10%. Visst, det är kul när man får tillbaka pengar men det kan dröja ända till augusti nästa år och jag behöver pengarna nu! Jobbigt att skriva in 10% istället för 30%. Jag blir galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0