fredagar får en att må lite bättre

Mjo, så är det nog. Nu har jag sett filmen, som för övrigt var väldigt deprimerande. En snubbe som knarkade och hade sig. Det är invecklat och sorgligt men en sevärd film! Trots att jag sett en sådan film mår jag ändå lite bättre. Solen skiner (klyschigt) och det får en att må lite bättre. Bra är att jag också dammsugat hela lägenheten så nu finns det inte en massa skit här längre. Usch jag som trodde att det behövdes två-tre veckor för att en lägenhet skulle bli smutsig. Stackars mamma. Jag ska hjälpa till mer. Annars har jag faktiskt blivit bättre på det. Nåja, jag ska dammtorka mitt rum nu och kanske lite i vardagsrummet med. Sen får det räcka, det kommer ändå bara bli grymt skitigt här ikväll efter att alla gått. Det enda kravet är; förstör ingenting! Snälla! Vad ni än gör så spill inte något i soffan, då är jag en död linn. Annars blir det nog fint. Jag har förberett en partylista med massa låtar. Tråkigt nog är datorn i mitt rum och stereon död sedan ett tag i vardagsrummet men det ska nog gå fint. Jag har haft förfester förr och nu har jag nya fina högtalare till datorn så det blir nog fint ljud. Annars kan vi göra som vi brukar och sätta igång Oasis live från Manchester 2000. Brukar uppskattas? Tråkigt nog har jag sprängt högtalarna i tvn så ja, det låter dumt om man har det för högt. Kan för övrigt påpeka att jag sprängde dem när jag lyssnade på just Oasis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0