härskarringen

Nej nu har jag suttit här alldeles för länge. Jag behöver något annat att tänka på. Därför ska jag se Sagan om Ringen - Härskarringen. Den är fin. Så länge sedan sist jag såg den. Annars är jag nog inne på den sextonde gången som jag ser den.. Jag kan alla repliker och kan inte sluta säga dem när folk ser den med mig. Alltså ser jag den alltid ensam eftersom det annars leder till väldiga vredesutbrott som oftast leder till banka skiten ur linn. Det är tråkigt. Det var ju kusinernas grej att se trilogin tillsammans. Nu är jag bannlyst från att se dem med Kevin och resten av kusinskaran. Illa?

Vilken är er favorit?
Lönt att fråga er okunniga och tråkiga "jag älskar high school filmer". Jaa! Jag får skriva så. Det är min blogg!
Min är lätt Gandalf. Hans repliker är bäst och ja, Ian McKellen gestaltar trollkarlen sjukt bra!
Perfekt. Lagar jag mat nu (alltså värmer den i mikron) kan jag starta mitt filmtittande sex och är klar lagom till nio. Weee! Jag vet, jag är en tönt. No need to spell it out.

image515

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0